.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنظيم سند پيشنهادي مصوبات دور سوم سفر دغدغه مسئولين استاني
تنظيم سند پيشنهادي مصوبات دور سوم سفر دغدغه مسئولين استاني است.

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در همايش فرمانداران و بخشداران استان كه با حضور معاون سياسي وزارت كشور برگزار شد، ضمن ابلاغ پيام تشكر وزير كشو براي برگزاري راهپيمايي با شكوه ۲۲ بهمن مردم عزيز و شريف مازندران، گفت: از ديگر مواردي كه بايد از فرمانداران تقدير كرد برگزاري يادوارده هاي شهدا در شهرستان ها مي باشد كه مورد استقبال خانواده هاي معظم شهدا قرار گرفته است.

طاهايي با اشاره به برگزاري نشست صميمي با احزاب و گروه هاي سياسي به فرمانداران توصيه كرد به صورت فصلي با شاخه‌هاي احزاب در شهرستان‌ها ديدار و گفتگو داشته باشند.

وي گفت: تنظيم سند دور سوم سفر هيات دولت با رويكرد فرهنگي و اجتماعي از خواسته هاي اساسي ما از فرمانداران و بخشداران مي باشد و انتظار مي رود در اسرع وقت تمامي پيشنهادات خود را براي مصوبات دور سوم سفر به دبير خانه ارائه دهند.

عالي ترين مقام اجرايي استان يكي از محوري ترين دغدغه هاي استان را پيگيري مصوبات دور اول و دوم سفر دانست و گفت: تنظيم سند پيشنهادي دور سوم كه عموما نرم افزاري است و غنا بخشي به فضاها و پتانسيل هاي موجود و در اختيار است، با پيگيري جدي در الويت كار قرار دارد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.